2011. november 22., kedd

Újszerű kismamanadrág L-XL NAGYON LEÁRAZTAM!!! - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Eladó az alábbi jó állapotú szövet kismamanaci.
Keveset használtam, tényleg nagyon szép : )
A beleírt mérete L-es, de inkább az alábbi méreteket nézd.
Elég magasan felér, úgyhogy télen is klasszul melegíti a pocit.
Jó esésű, "nehéz" anyag, kényelmes viselet.
Tényleg csak ajánlani tudom, nem bánod meg, ha megveszed. : )
A méretek:
Külső hossza: 115 cm - nem deréktól mértem, ez a teljes  hossza, ahogy azt írtam is, a nagyon nagy pocit is védi, tehát teljesen felér a mell és a köldök közé, tehát nem annyira hosszú ám ez, inkább a belső hosszt nézd! : )
Belső hossza: 81 cm
Csípőbősége: 54 cm
Derékbősége (ami a derék fölött van):   42 cm (a fényképen lévő beállítással, de ha így kihúzom, 65 cm. De ezt még lehet kintebb ill. bentebb gombolni igény szerint)
A bolti ár töredékéért a Tiéd lehet (9ezerért vettem)!!
A postaköltség csak saccolt, pontosat mérés után tudok mondani!!
Köszi, hogy benéztél, szép napot Neked!!



Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Az aukció vége: 2011-11-20 21:29
. Újszerű kismamanadrág L-XL NAGYON LEÁRAZTAM!!! - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése